6 Mart 2010 Cumartesi

BEN KİMİM?

Ben Kimim?

Basit gibi  duruyor ama öyle değil. Hepinizin hayatında bu sorunun cevabını aradığı dönemler olmuştur. Bir kadın için çok daha anlamlı bence bu soru. Ya da başka bir deyişle bence kadınlar bu soruyu erkeklerden çok daha fazla soruyorlar kendilerine.  Bunun birçok sebebi var. 
 İlk olarak ilkel gibi görünse de doğum mucizesi bence. Bir kadın doğum denen mucizeyi ilk elden yaşar. Bunun nasıl bir duygu olduğunu, varlığın nasıl bedenlendiğini çook yakından gözlemler. İster istemez kadın bilincine bu bilgi yerleşiyor bence. Yaşam bir mucizedir. Varlık bir mucizedir. Tüm bunlar boşuna olamaz. Hayatımız boyunca çalışıp bir ev ve bir araba almak için gerçekleşmiş olabilir mi bu mucize? Bir kadın bunun yeterli olmadığını ruhunun derinlerinde bilir ve hisseder.
 Hayatın anlamını bulmak, ne için bedenlendiğimizi öğrenmek bir kadın için çok daha anlamlıdır. Bu soruların cevabını aradığının farkında olmaksızın her zaman gerçeği arar kadın.
 Ben sadece bir kadın, bir insan, bir varlık olarak soruyorum bu soruyu evrene! Niçin? Tüm bu yaşananlar Niçin? Bu varoluşun anlamı ne? Ne yapmam gerekiyor? Ben Kimim?
Sorularımı evrene gönderiyorum. Biliyorum ki yeterince sessiz olur ve dikkatlice dinlersem cevapları duyabilirim. Sizde sorularınızı gönderin. İçinizden sessiz çığlıklarla evrene gönderin tüm sorularınızı. Ve sessizce ve sabırla bekleyin cevapları. Mutlaka duyacaksınız...

Hiç yorum yok: